Välkommen!

KAYA HAR ORDET


Våren är äntligen här! Och den går i års-
stämmornas tecken, som alltid.
Men förutom dem, lägger jag stort fokus på Taubekören och mitt eget liv i fotonas värld. 


Det har också blivit ett glädjande återbesök i mitt eget sjungande tillsammans med Carin Ö och vårt Evert Taube-program i vår. Väldigt roligt!



Funderar du på att börja sjunga i kör?

NYA KÖRSÅNGARE SÖKES

Till Taubekören välkomnar vi nya körsångare i alla stämmor, men med företräde för sopraner och altar. Du behöver ha sångvana, men behöver inte kunna läsa noter. Taubekören framför 95% Taube-sånger, med något gästbesök av andra svenska visor då och då. Vi repeterar en kväll i veckan - och du får inte ha något emot att sjunga offentligt då vi brukar ha många konserter!


Det finns alltid möjlighet att prova på innan du bestämmer dig.


Vill du vara med eller undrar något? Hör av dig till mig -och kolla gärna in körens egen hemsida! -->